fredag 2. september 2016

Rom for å dele / Dining room allromstyle



mye farting, mange møter og et godt antall baller i lufta samtidig her for tiden.
men hver ting er kjekk. bare så synd dagen ikke har flere timer. 



jeg konstaterer at huset står og ungene kommer seg til skolen hver dag likevel :)
 

men jeg håper det roer seg snart
for tid er gull
det samme er tid sammen med familien. 


det er rart se slike stille bilder av et velbrukt rom hoss oss.
her skjer det daglig mye rart. 
lekselesing, tegning og maling, og måltider deles.

jeg ser frem til kvelder foran peisen med "mine fine"
for høstmørket og ruskeværet kommer garantert.
og da skal jeg være klar! :)

god helg til alle som svinger innom! 

alle foto (c) Åpent^hus


3 kommentarer:

  1. Dette var noen utrolig elegante og hyggelige rom.

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig at du liker stilen vår
      her trives vi veeeldig godt! :)

      Slett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...