lørdag 25. januar 2014

Blå vegg på spisestua / blue back wall


Det er alltid spennende med litt fargeinspirasjon. Og når man får lyst på litt forandring i heimen, kan det ofte holde å male en vegg, for eksempel.

Fine Fjeldborg, har prøvd seg med ny farge på fondveggen bak bokhylla.
Når det kommer bøker foran, er valget kanskje ikke så skummelt.
Men effekten med litt farge bak, fremfor hvitt, er fin synes jeg.






Flott kombinasjon av nytt og gammelt, enig?


bilder fra Jotun. 


Vi har jo lignende hyller ved spisestua hos oss, men tror ikke jeg skal utfordre herr Åpen^hus med nye male-krumspring her. Motsatt vegg er i grov mur, så det holder nok med "særpreg" i det rommet. Men vakker farge i alle fall, ikke sant? Fargen heter Duggblå.


I neste innlegg
så gammelt at det er blitt moderne



5 kommentarer:

  1. Hei
    Synes bloggen din er veldig spennende, da den reperesenterer noe unikt og annerledes.

    SvarSlett
  2. hei Anonym
    så kjekt at du synes det,
    og tar deg tid til å skrive det til meg. Tilbakemeldinger er veldig hyggelige. Og gir ny inspirasjon.
    Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Veldig lekkert. Jeg er litt skeptisk til å sortere bøker etter farger (veldig skeptisk, for å være ærlig), og jeg tror dette kunne fungert minst like bra med å ha bøkene alfabetisk.

    SvarSlett
  4. Det var fint, det varme treverket og detaljer kom så godt frem:) Også passet bildene godt til bakgrunnsfargen på bloggen din;)

    Jeg tenkte å blogge litt igjen, lenge siden nå. Vi snakkes sikkert mer etter hvert.

    klem

    SvarSlett
  5. @Janicke:
    jeg deler din oppfatning.
    så langt tar jeg ikke interiør-interessen her i huset :)
    men hver sin smak - "alt er lov" :)

    @camilla:
    så kjekt å "se deg igjen"!
    håper alt er bra med deg.
    klem herfra.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...