mandag 29. oktober 2012

Litt ny energi, takk! + lotterivinner/ vitamin injection by colours

Grønnfargen forsvinner i landskapet rundt oss, men ingen grunn til å ikke omgi seg med den for det! :)
Jeg er lav på energi om dagen. Virkelig lav. Flere som føler det slik?

Tenkte at en fargeinnsprøytning kanskje kunne hjelpe. :)
Dagens farge er: grønn












Lotteriet
Utrolig kjekt at så mange ville
være med i Luxo-lotteriet.
Skulle gjerne delt ut ei lampe til hver, men
den heldige vinneren ble denne gangen....

(trommevirvel)

.,.... ei dame ved navn Janne.
Hun har blogg. Og den heter Bloggugla.
Gratulerer så mye!
(send meg ønsket farge + adresse,
så kommer det snart ei nydelig lampe i posten til deg!)


Takk til alle som deltok.
Neste måned er det nytt lotteri
En ny nydelig premie på gang! :)



I neste innlegg
en liten forelskelse/tips

4 kommentarer:

  1. O MY LOOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!
    ÅH, herreminhatt nå ble jeg så psyyykt glad!!!! Fysørn så kult!!! (her ble det jommen mye utropstegn!)

    Nei, dette var stas :D :D :D

    Farge ja...alle er jo fine, men jeg tror jeg ønsker meg den mest i sort :)

    Min mail er djanefonda@gmail.com


    Igjen; SÅ KULT!

    TUSEN TUSEN TUSEN millioner takk!!!!

    SvarSlett
  2. Var jo ikke mailen min du skulle ha, men adressa ;) Men den sender jeg gjerne på mail :)

    SvarSlett
  3. får satse på vinnerlykke neste gang, Anna! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...