søndag 24. juli 2011

Neste gang

Etter alle inntrykkene og følelsene som har preget oss de siste dagene, trenger jeg rett og slett å prøve å koble ut av og til. Da plukker jeg gjerne frem et flott minne og noen herlige følelser, for eksempel minnene etter turen jeg hadde til det "høye nord" i juni.

En tur til Svalbard sitter igjen i blodet hos de fleste lenge etterpå, tror jeg. Jeg klarer i alle fall ikke helt å slippe tankene på den ennå. Og jeg har kommet til at neste gang jeg skal dit, skal jeg overnatte på dette stedet.





Det er lokalene til gamle Radio Isfjord som nå har blitt overnattingssted.






skulle gjerne vist større bilder, for dette ser flott ut, synes jeg.








Etter det jeg skjønner, er det mange flere enn meg som har hatt lyst til å ta en tur til denne flotte øygruppa. Hvis du vil se litt mer, gå for eksempel inn på denne siden og se hva de kan hjelpe deg med, hvis du planlegger tur. Hundesledetur, båttur til isbre-kanten, besøk / overnatting i innfrosset båt i Tempelfjorden osv. På denne nettsida ligger også en fin liten videosnutt om Svalbard-opplevelser. Så kan du drømme deg litt bort! :)

Ah - jeg gleder meg til neste besøk! Når det nå måtte bli.
Foto: Basecamp Explorer

Her er mitt tidligere innlegg om turen min dit.

7 kommentarer:

  1. Så fint det var der!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Det er viktig å koble litt ut ja, det er mye ufattelig vi får høre om i disse dager.

    SvarSlett
  3. Takk for at du prøver å få oss ut av bobla. Vi trenger fine minner og bilder å fokusere på nå.

    SvarSlett
  4. Gode tanker fra deg - godt å kunne koble litt ut og hente opp gode minner og følelser.
    Har vært på Svalbard i 14 dager, på dugnad i Ny Ålesund - fantastisk opplevelse! Virkelig et vakkert sted, som gir rom for ettertanke.
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  5. wow...amazing place!!!!!

    SvarSlett
  6. Det huset hadde vært nydelig i Norge også...tenk hvor fint det hadde vært å innvitere fjorder og fjell inn i stua eller skikkelig ruskevær:)

    SvarSlett
  7. Pretty sure. [url=http://www.vanessasac.com]Sac vanessa bruno[/url] Internet remains to become a brilliant spot for shopper electronics too Meanwhile, due to rough nature of the game, every player in the National Hockey League must wear protective gear throughout the course of a game to protect life and limb from being taken by forceThe Canada Cup Finals of 1987 were a treat for fans For the 2009 Winter Classic, the Chicago Blackhawks based on the design worn in the 1936-37 seasonFootball gifts will come in both equally identified and even unofficial vendors Glancing at these cheap NFL , they are water repellent and attractive He is one of the best ways to support the team and helps to meet other fans are different Bog Pond lies in a gorgeous setting, with lots of boggy islands toexplore at your leisure. This division between fish (which incidentally included beavers, seals and the barnacle goose) and meat was further enhanced by medieval medical lore, which forbade the mixing of the two in the same meal..
    Aug 13 09:22 PM"losses" and "government" are an unfamiliar concept to me. [url=http://www.icanadagooseca.com]canada goose outlet[/url] Another advantage for the buyer is that the wholesale buyer of wholesale women's shoes is able to search and purchase online or through a distributor. [url=http://officialcanadagoosesoutlet.ca]canada goose outlet[/url]
    [url=http://flyballbags.com]canada goose down jackets[/url] 14 If we say that on behalf of Jordan's design philosophy is the metaphor of the panther's velocity and dexterity, it can be mentioned on behalf of 19 discovered the black mamba snake physique and to kill opponents of Wellness and then the toxicity of two various animals completely metaphor of Jordan at the stadium on the type, substituting 19 snake-based mostly, so full of snake spirits gasoline. [url=http://www.onlinebeatsbydreoutlet.com]monster beats pro features[/url]

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...