lørdag 18. juni 2011

Ikke for syns skyld ...










Har prøvd å oppsummere utgangspunktet mitt for interessen for interiør og design.
Skjønner du hva jeg mener?

Håper du har ei fin helg!

Translation:
"Design - not for show, but for the feelings it awakens."
That's what the Norwegian phrase in the grey square above means.
I've tried to sum up how I approach my interest in design and interiors.
Do you get what I'm trying to say? :)


Alle foto (c) + sitat: Åpent hus

I neste innlegg
flott kjøkken

5 kommentarer:

  1. Jeg skjønner hva du mener!
    Ønsker deg en fin søndag :)
    klem m

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner akkurat hva du mener:)
    Og nydelige tulipaner på badet btw;)
    Fortsatt fin søndag til deg!
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Fina harmoniska bilder. Kram Johanna

    SvarSlett
  4. Skjønner hva du mener. Har ofte tenkt at designet jeg har rundt meg gjør meg glad. :)

    Unni/Moderne Retro

    SvarSlett
  5. Det klarte du så absolutt.

    Det er nettopp dette ordspillet som gjorde meg enda mer nysgjerrig på bloggen din første gang jeg tuslet innom- og følelsen du ga som gjorde at jeg ble. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...