mandag 11. oktober 2010

Fine sofabord

1) zara home

Salongbord eller sofabord synes jeg alltid det har vært vanskelig å finne. Vet ikke om det er jeg som er sær i smaken eller hva, men utvalget har vært ganske begrensa synes jeg. Men her og der dukker det opp små karameller og fiffige løsninger. I dag har jeg lyst å dele noen av dem med dere. Tre er et fantastisk materiale. Alt man kan forme det til! :) Tid for sofabord-utstilling i Åpent hus! :)


 2) Bam bam table fra Oficina creativa


3) dette er hjemme hos blogger Fryd og design.
4) Atlantica de la Espada hos Bluehouse


5) Okinami bord hos Case furniture ltd.
6) Salongbord i Ikeas Stockholm-serie. 


7) retrobord i to høyder med "organiske former" Stylet av Sally Conran.


8) "Det enkle er ofte det beste?" Ukjent bildekilde.
Dette ligner på mn absolutte sofabord-favoritt.
Skal presentere det i eget innlegg snart.

9) Yellow birch av Pinch design.

10) Ruths design

Rundt eller firkanta - ovalt eller kvadratisk, Det er ikke det som nødvendigvis avgjør om det er fint eller ei i mitt hode. Her handler det om linjer og former og "opplevelsen" det gir. Enig? :)


I neste innlegg
mer fra designboltreplass hotell

5 kommentarer:

  1. Her var det en del spennende løsninger - inspirerende å se :)

    SvarSlett
  2. Mine favoritter er 3 og 8:) Takk som deler:)

    SvarSlett
  3. Likte best bordet fra Zara Home. Eilertsen har et som ligner, men det koster jo skjorta.

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker meg et nytt salongbord,men finner ikke akkurat noe jeg liker. jeg jakter videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg elsker nummer ni! Er dette å få tak i her til lands?

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...