fredag 29. januar 2010

Putekrig 1



Tid for fornying - lyset kommer etterhvert tilbake - merker du det? Dagene blir "lengre"! Kommer det mer energi også, kanskje? Det pleier å hjelpe med litt forandring i stua: få inn friske vårfarger, noen nye mønster kanskje. Om ikke annet, så ny kombinasjon av gamle puter i sofaen!? :) Jeg har gjort det flere ganger. Syns jeg begynner å bli god på resirkulering. Kjøper ei ny pute, og blander med andre fra "beholdningen". Nå er jeg på utkikk etter det nye oppfriskende elementet.


Her er noe av det lekre jeg har funnet. Viser bare fra en leverandør denne gangen - de hadde så mye forskjellig og fint. Den øverste her har avispapirtrykk i bunn og blomsterranker over - tøff kombinasjon.





Her er det mange farger og mønster. Hvis man ikke vil "blande vilt", kan man jo kombinere én med mønster, med flere ensfargede. Det er ofte det jeg gjør. Puteleverandøren heter Koko Company, og lager ting av høy kvalitet med gode materialer - ergo; ikke det billigste du finner. I sin nettbutikk har de puter, pledd, tepper og sengetøy - og egne ting for barn.

Det må nevnes at jeg har registrert at der er mange interiørbloggere som kan svinge seg rundt med symaskina og skaper flotte ting på egenhånd. Inspirasjonen her er uansett helt gratis .. ! :)

I neste innlegg
ser jeg på trapper i mange stiler og fasonger.

6 kommentarer:

  1. Hei
    Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg! Nei, jeg kjenner ikke modellen som kommer fra din hjemby...
    Du sier at du så etter rosekelim - du finner noen puter i rosekelim under "MY HOME" i menyen.
    Jeg ønsker deg en flott weekend!

    Vennlig hilsen
    Lene

    SvarSlett
  2. Her var det masse gøye og fargerike puter.Noe for enhver smak og lommebok.Nye puter kan forandre mye i en stue.
    God helg til deg

    SvarSlett
  3. Så mange flotte og freshe puter!
    Du er flink til å finne flotte bilder!:)
    Håper du har en fin fredag:)

    SvarSlett
  4. Takk for besøket....og nå tror jeg sannelig jeg er på besøk i denne bloggen for første gang....og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært her før. Masse herlig inspirasjon og det liker jeg.

    Ha en koselig kveld videre:)

    SvarSlett
  5. Jeg var ute å gikk tur i dag rundt klokka 16.00 og la merke til at det fremdeles var masse dagslys ute og tenkte; gud så HERLIG!!! :D Det er virkelig deilig at vi går mot lysere tider nå, også går det jo ganske fort også. Tenk straks februar allerede :)

    Håper du får en fin kveld. Her er det snart skikkelig helgekos :)

    SvarSlett
  6. Kuule puter, - og kul blogg! Kjekt å bli inspirert. Ja nå merker vi at dagene blir lengre og det er deilig!

    Kjekt å titte innom bloggen her, ha en flott lørdagskveld.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...